Ben je particulier en wil je bestellingen plaatsen bij je lokale handelaar? Klik dan hier

Zo werkt QuickCollect

Je klanten bestellen via jouw eigen QuickCollect webshop.
Jij kan de bestellingen gemakkelijk beheren en communiceren met je klant via één handig beheerplatform.
Hierdoor kan je meer tijd besteden aan de kern van je zaak.

Alternate Text
1

Maak jouw webshop klaar

Registreer je op QuickCollect en ga aan de slag met je eigen webshop. Je hebt een handig platform waarmee je zelf zeer eenvoudig je producten kan toevoegen en beheren. Je bent online met je eigen webshop in 30 minuten!
Twijfel je over jouw skills en doe je dit liever niet zelf? Dan staan we klaar om jou te helpen met de opzet van je webshop. Aarzel niet en contacteer ons vandaag nog!

Alternate Text
2

Klanten bezoeken jouw webshop

Nadat jouw webshop is opgestart, laat je al jouw klanten weten dat je een nieuwe webshop hebt.

Via quickcollect.shop/jouw-naam of een eigen internet adres komt jouw klant rechtstreeks op jouw webshop. Bestellingen plaatsen, kiezen voor afhalen of thuis leveren en online betalen ... Jij bepaalt zelf wat je klanten kunnen.

Enkele voorbeelden:
https://www.goedewijn.be
https://webshop.adonis.be
https://shop.dudu-heule.be
https://shop.oogenoor-mvdd.be
https://shop.kameleonheule.be
...

Inwoners van jouw gemeente of toevallige bezoekers krijgen dankzij de webapp een duidelijk overzicht van de handelszaken in de buurt die werken met de QuickCollect service. Zo komen mogelijk ook nieuwe klanten bij jou terecht. Ze kunnen filteren op sector, zoeken via kaart en hun favoriete zaken instellen in hun eigen account.

Alternate Text
3

Klanten bestellen snel en eenvoudig

Bestellen is zeer gemakkelijk dankzij de gebruiksvriendelijke webshop.
Klanten voegen de gewenste producten toe aan hun winkelmandje of hergebruiken hun vorige bestelling. Afhankelijk van de diensten die jij aanbiedt kunnen ze kiezen voor afhalen of leveren. Daarna kunnen ze hun finale bestelling doorsturen.

Alternate Text
4

Maak de bestelling klaar

Je wordt onmiddellijk op de hoogte gebracht van elke nieuwe bestelling. Alle bestellingen vind je terug in een handig overzicht samen met de gegevens van je klant en hun bestelling.
Is de bestelling klaar? Geef dit met slechts 1 druk op de knop door aan de klant. Die ontvangt de bevestiging via SMS en e-mail.

Elke klant geeft bij het bestellen verplicht een telefoonnummer op. Je kan je klanten dus steeds persoonlijk contacteren indien nodig.
Alternate Text
5

Klanten halen hun bestelling op of ze wordt thuis geleverd

Geen wachtrij, geen gedoe. Als jij bevestigt dat de bestelling klaarligt, krijgt je klant automatisch een SMS en e-mail. Zo weet die dat de bestelling opgehaald kan worden. De betaling gebeurt bij afhaling of kan indien gewenst online* betaald worden bij het plaatsen van de bestelling. Je klant slaat de wachtrij over en haalt de bestelling op.

Bied je ook thuislevering aan binnen een bepaalde zone? Dan kan je klant voor deze optie kiezen tijdens het afhandelen van zijn bestelling.

Voor jou als winkelier is alles netjes gecentraliseerd in een handig overzicht voor een efficiënte verwerking.

(*) online betalen is een betalende optie

Aan de slag in slechts 4 stappen

Ga meteen van start. Volg onderstaande stappen en je klanten kunnen makkelijk bestellen en afhalen.

1 Kies je abonnement.
Kies je abonnement.
2 Vul je bedrijfsgegevens in.
Vul je bedrijfsgegevens in.
Voorzie je klanten van alle nuttige bedrijfsgegevens alsook de sector waarin je actief bent. Voeg een logo of aantrekkelijke foto toe. Vul je openingsuren en jaarlijks verlof in zodat klanten duidelijk weten wanneer je open bent.
3 Vul je producten aan.
Vul je producten aan.
Voeg je producten één voor één, of aan de hand van een Excel bestand, toe. Hulp nodig? Wij zijn er voor jou.
4 Installeer de webapp.
Installeer de webapp.
De webapp werkt op PC, Apple, tablet en Smartphone.